• وبلاگ : پرنيان سرخ
  • يادداشت : نفرت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نسترن 

    آدمها ميان و ميرن

    آدمهاي دور و بر ما ميان و ميرن مهم اينه که قدرشون رو بدونيم و از با هم بودن لذت ببريم .وقتي هم که رفتن...خوب ديگه رفتن ! مهم اون لحظه هايي هستند که با هم بوديم .لحظات خوبش خاطرات قشنگي هستند که توي قلب ما مي مونند و لحظات تلخش هم همگي تجربياتي ارزشمندند . تا وقتي آدمهاي جديد ميان دوباره اون اشتباهات رو تکرار نکنيم .

    آدمها ميان و ميرن و استانداردهاي ما رو تغيير ميدن .کلي از ما ياد ميگيرند و کلي به ما ياد ميدهند .اونا بايد بيان تا لذت با هم بودن رو تجربه کنيم و بايد برن چون آدمهاي ديگه اي توي راه هستند .

    براي همه ي کساني که آمدند و رفتند آرزوي خوشبختي مي کنم و اميدوارم قشنگترين و بهترين لحظه ها در انتظارشون باشه و به تمام آرزوهاي دور و نزديکشون برسند.

    (البته همه حواسمون باشه که چي آرزو ميکنيم !)

    + نسترن 

    يه روز که خيلي دلتنگ بودم يک متني نوشتم توي وبلاگم به اسم :آدما ميان و ميرن

    اون موقع چيزايي که نوشتم رو اصلا باور نداشتم و فقط از سر ذلتنگي بود .ولي از اونجايي که زمان معجزه ميکنه حالا که ديگه ناراحتيا و غم ها گذشته ميبينم چقدر خوب نوشتم !به خودم احسنت ميگم !

    پاسخ

    نسترن عزيز نميدونم چطور از لطفت تشكر كنم و از اينكه هرروز خوشحالم ميكني!!!!!!بازم دنيا دنيا تشكر مي كنم از لطفت از مهربونيت حرفات به حرفه دلم نزديكه كه اينقدر خوب دركش ميكني .خوشحال ميشم بيشتر آشنا شيم
    + يوسفي 
    خيلي عالي بود
    پاسخ

    مرسي عزيزم لطف کردي